Elektriska Aktiebolaget Lennström välkomnar fem nya delägare

Sedan 1919 har Elektriska Aktiebolaget Lennström levererat den senaste tekniken inom el samt utfört elinstallationer till privatpersoner och företag i Stockholmsområdet med högsta kvalitet och service i fokus.

Efter mer än ett sekel och genom fyra generationer i samma familj har nu fem anställda i bolaget fått möjligheten att driva och utveckla företaget med dotterbolaget Griffin Security vidare mot nya framgångar! Dessa tillskott markerar ett viktigt steg i företagets utveckling och förstärker ytterligare vår kapacitet att erbjuda innovativ elteknik och tillförlitliga elinstallationer.

De nya delägarna; Simon Wolofsky, Douglas Staaf, Sten Göranson, Fredrik Bergholm och Otto von Zweigbergk, har alla omfattande erfarenhet och expertis inom branschen, vilket kommer bidra till att driva företagets strategiska tillväxt och utveckling framåt.

Målsättningen är att fortsätta leverera högsta service, kvalitet och omtanke samtidigt som vi erbjuder en familjär arbetsplats där alla kan känna sig välkomna.